Pages

Wednesday, 10 October 2012

Wordless Wednesday: Lompiding VS Lompiung

Hasil Ketak Ketik Magic Spell Witch Vera at Wednesday, October 10, 2012

Spells Started at 5:55PM, on 10th October 2012.


Left: Lompiding; Right: Lompiung


Lompiung : "Hey awak, Lompiding, hati2 sket turun tu.. Jatuh kang, baru padan muka engko..."
Lompiding : "Hisy, diam lah engko.. Banyak bunyi betul! Tak concentrate aku turun ni hah.."
Lompiung : "Yelah...yelah..."


Lompiding : "Lompiung, Engko cuba capai tangan aku ni, macam tak yakin jer aku nak gerak ni..."
Lompiung : "Tangan engko mana satu ?? Ko kan ada empat tangan??"
Lompiding : "Bego lah engko ni, tak nampak ker aku tengah hulur tangan aku yang ni...?!!"
Lompiung : "Owh.... Eh, napa tangan engko ni macam tangan aku??"
Lompiding : "Dah engko tu kucing macam aku lah, bego..!"


Lompiung : "Eh, ada orang tangkap gambar kita la. Ni majalah mana pulak nak promote kita ni??"
Lompiding : "Mana, mana ???! Aku tak nampak ler. Nak kena pose cantik-cantik ni..."
Lompiung : "Tuuuu....."


>> Hehe, korang dah masuk blog aku ari ni.. He he he <<


Cats in my home ni. haha.. Sekian post petang ni..hahah.. k .. baiii... ^_^


2 Wizard Spells Here:

Shasha Yacob said...

hamboiii, kucing pun bole bercakpa haha.

Witch Vera said...

hahahaha.. mereka 'dipandaikan' bercakap.. hee.. *grin"

Post a Comment

Witch Vera Feels Grateful To Have Wizard's Messages Today! Wee... Hahaha!

Latest Deals ! Click - Click On For More Great Deals!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

TMOD: Witch Vera and Her Magic Spells Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting