Pages

Friday, 4 January 2013

Contest Blog Paling Cantik 2013

Hasil Ketak Ketik Magic Spell Witch Vera at Friday, January 04, 2013

Spells Started at 1:34PM, on 4th January 2013.

Halo Worldians! How Ya Doing ?

First of all, saya nak ucap Merry Christmas (belum terlambat lagi..hehe) and Happy New Year 2013 kepada kengkawan semua !! Semoga tahun baru membawa erti yang lebih besar untuk each and everyone of us.

Actually saya nak buka post untuk 2013 ni dengan review sepanjang 2012, tapi macam malas sangat jari-jari saya ni nak menulis yang panjang-memanjang... BAD! Idea pun belum tersusun ni... Huahuahua.... Nanti pening pula korang baca review saya yang entah apa-apa, hehehe... Tak apa, slow2 kan... Janji buat sebelum this month berakhir ! HoHoo... :D

klik banner ni ! ;)

So, saya nak join Contest ni, Contest Blog Paling Cantik 2013 !! by Blogger Atikah Sukri... Woot Woot... Cantik ker blog saya ni nak join2 contest ni.. ?? **Pandang kanan kiri atas bawah blog TMOD**.. Hei.. Perasan nye... HHEHEHE... *sengih panjang*... Tak kisah lah, janji saya nak join juga... ! Paling penting, saya dapat link bloggers lain utk diterjah .. Tu misi utama.. BLOGWALKING ! Hahaha...

Korang pun join lah sekali.. Banyak masa lagi ni.. Contest ni dibuka sehingga 31 January 2013.. Join lah korang... Syarat tak berat, Hadiah pun lumayan tau... berupa... Ehemm.... Kena la klik banner atas tu untuk more details, ok ! Tak lama pun.. One second jer.. Heheh..

Rasanya itu saja untuk kali ni... Mau makan.. Laparrr... Hahahaha... :pp


Till we meet again..kay..baiii ^_^



0 Wizard Spells Here:

Post a Comment

Witch Vera Feels Grateful To Have Wizard's Messages Today! Wee... Hahaha!

Latest Deals ! Click - Click On For More Great Deals!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

TMOD: Witch Vera and Her Magic Spells Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting